Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 4, 2012
Image Size
3.3 MB
Resolution
2048×1152
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,661 (1 today)
Favourites
79 (who?)
Comments
7
Downloads
470
×
Irelia, the Will of the Blades by ChenWei91 Irelia, the Will of the Blades by ChenWei91
Hmmm... I'm kinda on the fence on this one... :/

Background Irelia render - [link]

Main Irelia render - [link]

If you'd like another size, just PM me :D

Check out my previous League wallpapers!

Ahri - [link]

Lulu - [link]
Add a Comment:
 
:iconaveldine:
Aveldine Featured By Owner Jun 4, 2012  Student Digital Artist
nice. I wish I got to play before they nerfed lux and irelias boobs :c riot is so dumb they changed their whole models and looks or whatever because of that ;/
Reply
:iconchenwei91:
ChenWei91 Featured By Owner Jun 4, 2012  Student Digital Artist
I wasn't arount to play with their un-nerfed boobs unfortunately :(...

Although, I do wish Riot kept with this concept of Irelia... I think this one is far more superior than the current one... >.<
Reply
:iconaveldine:
Aveldine Featured By Owner Jun 5, 2012  Student Digital Artist
yeah did u see luxs old look? she looked so mellow and cool
Reply
:iconchenwei91:
ChenWei91 Featured By Owner Jun 5, 2012  Student Digital Artist
Yeah. Just took a look at it, and compared it to the current one...

I like the old one more :P
Reply
:iconaveldine:
Aveldine Featured By Owner Jun 5, 2012  Student Digital Artist
but the weird thing is, this is the sneak peak pic, and then she looked like she does now in the spotlight?! WTF
Reply
:iconchenwei91:
ChenWei91 Featured By Owner Jun 5, 2012  Student Digital Artist
Yup. Very unfortunate that Riot decided to change the two...

If Riot kept with the old Irelia look, I probably would've actually played her... :\

But hey, Riot's re-working all the old models, so there's a chance that both Irelia, and Lux will look a lot more attractive than their current looks :P
Reply
:iconaveldine:
Aveldine Featured By Owner Jun 5, 2012  Student Digital Artist
yeah agreed
Reply
Add a Comment: